Uçuş No. | Kalkış Havalimanı | Varış Havalimanı | Süre | Pzt | Sal | Çar | Per | Cum | Cmt | Paz |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
647 | Kuala Lumpur (KUL) | Port Louis (MRU) | 7 sa. 0 dk. | • | • | |||||
646 | Port Louis (MRU) | Kuala Lumpur (KUL) | 7 sa. 10 dk. | • | • | |||||
248 | Port Louis (MRU) | Saint-Denis (RUN) | 0 sa. 50 dk. | • | • | • | • | • | • | • |
851 | Port Louis (MRU) | Johannesburg (JNB) | 4 sa. 25 dk. | • | • | • | • | • | • | • |
852 | Johannesburg (JNB) | Port Louis (MRU) | 4 sa. 0 dk. | • | • | • | • | • | • | • |
15 | Paris (CDG) | Port Louis (MRU) | 11 sa. 15 dk. | • | • | • | • | • | • | • |
140 | Port Louis (MRU) | Mont Lubin (RRG) | 1 sa. 35 dk. | • | • | • | • | • | • | • |
141 | Mont Lubin (RRG) | Port Louis (MRU) | 1 sa. 40 dk. | • | • | • | • | • | • | • |
53 | Londra (LGW) | Port Louis (MRU) | 11 sa. 50 dk. | • | • | • | • | • | • | • |
14 | Port Louis (MRU) | Paris (CDG) | 12 sa. 0 dk. | • | • | • | • | • | • | • |
748 | Port Louis (MRU) | Bombay (BOM) | 6 sa. 10 dk. | • | • | • | • | • | ||
42 | Port Louis (MRU) | Londra (LGW) | 12 sa. 50 dk. | • | • | • | • | • | • | • |
249 | Saint-Denis (RUN) | Port Louis (MRU) | 0 sa. 50 dk. | • | • | • | • | • | • | |
844 | Cape Town (CPT) | Port Louis (MRU) | 5 sa. 5 dk. | • | • | • | ||||
843 | Port Louis (MRU) | Cape Town (CPT) | 6 sa. 5 dk. | • | • | • | ||||
440 | Port Louis (MRU) | Perth (PER) | 6 sa. 55 dk. | • | • | |||||
288 | Port Louis (MRU) | Antananarivo (TNR) | 1 sa. 55 dk. | • | • | |||||
289 | Antananarivo (TNR) | Port Louis (MRU) | 1 sa. 45 dk. | • | • | |||||
59 | Cenevre (GVA) | Port Louis (MRU) | 10 sa. 55 dk. | • | • | |||||
48 | Port Louis (MRU) | Cenevre (GVA) | 11 sa. 35 dk. | • | • | |||||
745 | Yeni Delhi (DEL) | Port Louis (MRU) | 7 sa. 30 dk. | • | • | • | ||||
744 | Port Louis (MRU) | Yeni Delhi (DEL) | 7 sa. 30 dk. | • | • | • |
IATA Kodu | MK |
---|---|
Güzergahlar | 28 |
En İyi Rota | Port Louis - Saint-Denis |
Hizmet Veren Havalimanları | 15 |
En İyi Havalimanı | Port Louis Sir Seewoosagur Ram. |