Genel Bakış

Phuc Khanh 2 Hotel

7 Yersin, Cau Ong Lanh, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
+84 838 224 335

Telefon Et

+84 838 224 335

Genel Olarak

6.9/10 İyi
542 yoruma göre

Değerlendirme

  • 8,4
  • 7,5
  • 6,9
  • 4,3

Bilmekte yarar var

  • Güler yüzlü hizmet

Yakınında

    Hepsi

    Hakkında

    Otelin Konumu

    Phuc Khanh 2 Hotel, Ho Chi Minh City (Quận 1) konaklamanızda, Güzel Sanatlar Müzesi ve Ben Thanh Pazarı ile birkaç dakika mesafede misafirlerimize hizmet vermektedir. Bu otel Saigon Meydanı ve Nha Rong İskelesi yakınındadır.

    Odalar

    18 klimalı oda mevcuttur. Odada ücretsiz kablosuz İnternet vardır. Banyolarda duş kabini, ücretsiz banyo/kozmetik ürünleri ve saç kurutma makinesi vardır.

    Yemek

    Restoranda Phuc Khanh 2 Hotel misafirlerine yemek servisi verilmektedir.

    İş, Diğer Özellikler

    Misafirler için 24 saat açık resepsiyon ve valiz dolabı vardır.

    Daha az Hepsi
    Hotels.com

    Özellikler

    • Ücretsiz WiFi
    • ATM bulunur
    • İnternet
    • Yerinde döviz alım satım
    • Çamaşırhane
    • Oda servisi
    • Bisiklet kiralama
    • Restoran
    • Klimalı
    • 24 Saat Resepsiyon
    • Ücretsiz otopark
    • Özel Sigara İçilir Alan
    • Depo
    • Evcil hayvan kabul edilmez
    Daha az Hepsi
    Yorumlar

    Yorumlar

    Genel İzlenim

    6.9 İyi
    542 yoruma göre
    • 8.4 "Konumu harika."
      9.3 "%93 şehir turu imkanlarına yakınlığını beğendiğini belirtti."
      7.3 "%73 alışveriş merkezlerine yakınlığını beğendiğini belirtti."
      10.0 "%100 civardaki restoran & barları beğendiğini belirtti."
    • 7.5 "Hizmet iyi."
      8.2 "%82 çalışanların çok yardımsever olduğunu belirtti."
    • 6.9 "Kahvaltı sıradan."
    • 6.3 "İnternet bağlantısı idare eder."
      5.9 "%59 wifi kalitesinin idare eder olduğunu belirtti."
    • 4.3 "Odalar iyi değil."
      2.7 "%73 banyodan şikayetci."
      3.9 "%61 konforsuz yatakları beğenmediğini belirtti."
      0.6 "%94, hizmetin çok kötü olduğunu söyledi."
      2.9 "%71 duşla ilgili problemi vardı."
      0.0 "%100 banyonun pis olduğunu belirtti."
      3.8 "%62 televizyonun standartların altında olduğunu belirtti."
      1.4 "%86 minibardan memnun kalmadı."
      2.0 "%80 banyonun küçük oluşunu eleştirdi."
    Bilmekte yarar var
    "Güler yüzlü hizmet"
    verileri sağlayan: TrustYou
    Fotoğraflar

    Fotoğraflar

    Harita

    Harita